Задати запитання священнику - Сторінка 3 - Форум-Задати запитання священнику - Сторінка 3 - Форум
Середа, 07.12.2016 | Вітаю Вас , шановний гість | Реєстрація | ВХІД

Турка-жемчужина Карпат ** Turka-the pearl of the Carpathians
Bookmark and Share

Задати запитання священнику - Сторінка 3 - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форума · Пошук · RSS ]
Сторінка 3 з 4«1234»
Модератор форуму: Victor, admin_Lan64 
Форум » Форум сайту » Релігійне життя бойківщини » Задати запитання священнику (Пастирські настанови для духовних дітей)
Задати запитання священнику
VictorДата: Понеділок, 16.01.2012, 10:24 | Повідомлення # 1
Християнин
Група: Модератор форума
Повідомлень: 86
Нагороди: 1
Репутація: 2
Статус: Offline
Для участі в даній темі запрошуються священники різних християнських конфесій.

Мета теми: вияснити насущні питання, які виникають в ході храмового літургійного життя, та його проекцію на життя світське. Багато людей, котрі приймають участь в храмовому богослужінні, можуть дечого не розуміти. В багатьох немає можливості поспілкуватися з священником з різних причин.

Священник, як настоятель храму, як пастир, повинен уділити для кожного дещицю свого часу й роз’яснити своїм чадам (духовним дітям) зміст не тільки храмового богослужбового життя, одягнутого в символіку, а й розтлумачити, як втілити цю символіку в реалії буденного життя. Допускається й діалог зі священником. Якщо запитувач не задоволений відповіддю священника, він може створити нову тему й винести це питання на розгляд (обговорення) церковного народу, котрий може мати дещо іншу інформацію про дане питання.
 
curkalo5093Дата: П'ятниця, 24.08.2012, 13:53 | Повідомлення # 31
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 18
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Наскільки мені відомо, то, в газетах видається бажане за дійсне, це така своєрідна політика.
На рахунок позитивного діалогу, я дуже сильно сумніваюся в цьому. УКГЦ являється однією із єпархій РКЦ, але щоб не дратувати український народ видається тепер за автокефальний патріархат.
Ось офіційна інформація з сайту УКГЦ:

"Українська Греко-Католицька Церква (УГКЦ), - одна з чотирьох традиційних українських Церков – спадкоємиць Володимирового хрещення, що налічує біля шести мільйонів вірних в усіх регіонах України та на шести континентах світу; є найбільшою Східною Католицькою самоуправною Церквою (Ecclesia sui juris); зберігає візантійсько-український обряд, тобто - літургічне, богословське, духовне та правове насліддя; перебуває у повному сопричасті зі Вселенським Архиєреєм – Папою Римським і визнає його духовну та юрисдикційну владу; прагне до відновлення первісної єдності Київської Церкви; твердо й послідовно відстоює право українського народу на свою незалежну соборну державу та становлення в ній зрілого громадянського суспільства; реалізує велику кількість благодійних та громадських проектів в Україні та поза її межами.

НАЗВИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬ НА ОКРЕСЛЕННЯ УГКЦ:
Унійна Церква;
Українська Католицька Церква;
Українська Католицька Церква візантійського обряду;
Київська Католицька Церква.

Назву Греко-Католицька Церква запровадила імператриця Марія-Тереза у 1774 році для того, щоб відрізнити її від Римо-Католицької та Вірменської Католицької Церков.

В офіційних церковних документах для окреслення УГКЦ вживали термін Ecclesia Ruthena unita. Із 1960 року в офіційних документах фігурує назва Українська Католицька Церква стосовно українських католиків діаспори та підпільної на той час Церкви у радянській Україні. У папському статистичному річнику Annuario Pontificio використовують назву Українська Католицька Церква візантійського обряду. На Синоді Єпископів УГКЦ (вересень 1999 р.) було запропоновано вживати назву Київська Католицька Церква, яка підкреслювала б ідентичність цієї Церкви."

Ось посилання:

http://www.ugcc.org.ua/30.0.html#c231

та

http://uk.wikipedia.org/wiki....%D0%B2_ (%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA)

Я не розумію навіщо цей шум? Навіщо їм об'єднуватися з РКЦ, якщо вони і так залежні від Римського Престолу і являються частиною Римо-Католицької Церкви?


Повідомлення відредактував curkalo5093 - П'ятниця, 24.08.2012, 14:03
 
VictorДата: Субота, 25.08.2012, 09:16 | Повідомлення # 32
Християнин
Група: Модератор форума
Повідомлень: 86
Нагороди: 1
Репутація: 2
Статус: Offline
Спаси, Господи, отець, за відповідь. По першому питанню ясно. Але я мав ще на увазі те, що Патріарх Кирил мав зустріч з польським кліриком РКЦ, митрополитом Юзефом Михаликом: http://www.patriarchia.ru/db/text/2405488.html ,
http://www.maranatha.org.ua/cnews/r/85582 , думаю, що обговорювались і зустріч з Папою і богословські проблеми і поєднання двох Церков. І хоча про об’єднання Православної та Католицької Церков говорити ще досить рано, як сприймають це віряни, наприклад, Вашої християнської общини і особисто Ви, як пастир. Я не маю наміру дискутувати тут про богословські проблеми, чи політичні, чи владні, але думаю, що якщо до них підійти з християнською любов’ю і не нагнітати релігійної істерії там, де її не повинно бути, то таке об’єднання можливе, оскільки відсутність цього акту говорить про різне розуміння християнами християнства, що приводить до самості, відособлення, замкнутості особистості, що саме по собі не виражає життям віри в Триєдиного Бога. Що робиться пастирями нашої Церкви на цьому шляху об’єднання? Нагнітається протистояння, чи все ж таки роз’яснюються джерела всіх цих проблем, названих вище. У нас, в Турці, з цією справою – «мертво». А як по світі, адже Ви спілкуєтесь і з іншими пастирями? То як там настрої? Спаси, Господи.
 
curkalo5093Дата: Субота, 25.08.2012, 12:51 | Повідомлення # 33
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 18
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Я не зовсім зрозумів що Ви маєте на увазі під "об’єднання Православної та Католицької Церков". Невже Ви думаєте що Православну і Католицьку церкви роз'єднують зовнішні обряди?

пропоную Вашій увазі розмову з професором МДАиС ОСИПОВИМ А.І.

"Не внешнее объединение важно, а единение в истине. Увы, в экуменизме само понятие святости, духовные и измерения религии вымываются. В конце 60-х годов в Бангкоке проходила экуменическая конференция "Спасение сегодня". На ней говорили о чем угодно: о спасении человечества от войн, нищеты, болезней... Забыли только об одном. О том спасении, с которым пришел Иисус Христос. Когда же наши представители напомнили об этом, на нас посмотрели как на динозавров.
Безразличие к истине, охлаждение религиозности ощущается уже давно. Вот вам еще один пример. Протоиерей Сергий Булгаков в 1927 году в Лозанне на Всемирной конференции "Вера и устройство" предложил: давайте все причащаться от единой чаши. Наши так называемые догматические различия настолько незначащи, что мы можем пренебречь ими. Заманчивая идея! Если религии объединятся, то мы продвинемся по пути мира. Но здесь таится страшное заблуждение! Никогда компромисс в вопросах истины не приносил доброго плода. Дух творит себе форму, и если поражен этот дух, то не может быть добрых форм. Потом, вспомните минувшие десятилетия. В каком мире мы жили! И разве каждый из нас не имеет друзей среди людей иных конфессий и даже атеистов. Мы можем жить в согласии независимо от веры. Вопросы же веры нельзя ставить под удар ради фиктивных целей Есть два принципа отношения к жизни. Один из них ставит превыше всего саму истину. Очень хорошо Владимир Соловьев сказал: "Истина интолерантна, то есть она не терпит неистины по самой природе своей". Другой принцип - во что бы то ни стало достичь сиюминутного эффекта, а после нас хоть потоп. Западное христианство сейчас настолько отошло от своих истоков, что вопрос ставит не в той плоскости. Не за Единую Церковь следует бороться, поскольку она существует со времен пришествия Иисуса. Речь должна вестись о восстановлении святости, то есть соответствии христианства изначальному учению Христа. Проблема не в единстве с другими, а в воссоздании истинности внутри себя Но на II Ватиканском соборе был принят Декрет об экуменизме. Теперь католическая церковь официально является членом экуменической комиссии "Вера и церковное устройство"
Существуют три идеи экуменизма. Православный взгляд состоит в том, что любая Церковь, которая исповедует то же, что и мы, признается как сестра-церковь. Мы не претендуем на ее подчинение. Протестантский подход таков: богословские различия не существенны - Мы уже едины! Надо только объявить об этом. И приступить к единой чаше. Наконец католическая концепция экуменизма. Она состоит в том, что единство возможно только у ног Папы Римского".
 
VictorДата: Неділя, 26.08.2012, 13:51 | Повідомлення # 34
Християнин
Група: Модератор форума
Повідомлень: 86
Нагороди: 1
Репутація: 2
Статус: Offline
Ось, ознайомтесь, будь ласка, отець, з цим: http://apologia.narod.ru/lasttime/katolic/katolic.htm
 
AdminДата: Середа, 29.08.2012, 19:25 | Повідомлення # 35
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 54
Нагороди: 5
Репутація: 2
Статус: Offline
Що таке екуменічний молебень?
Чим він відрізняється від інших ?


 
curkalo5093Дата: Четвер, 30.08.2012, 21:30 | Повідомлення # 36
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 18
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Viktor___Ознайомився я з Вашою ссилкою Викторе.

Додано (30.08.2012, 19:30)
---------------------------------------------
admin_Lan64____Екуменізм (походить від грецького “ойкумена” – “всесвіт”, “заселений світ”) виник і утвердився як особливий напрямок розвитку богословської думки у християнстві у ХХ столітті.

Різні люди по-різному розуміють слово екуменізм. Власне екуменізм означає рух за зовнішнє зближення та об'єднання релігійних традицій. Але одні вважають, що екуменізм стосується тільки християнського світу, інші – всіх світових релігій.

Так що, що означає "екуменічний молебень" напевно ніхто толком не знає...


Повідомлення відредактував curkalo5093 - Четвер, 30.08.2012, 21:33
 
VictorДата: П'ятниця, 31.08.2012, 22:26 | Повідомлення # 37
Християнин
Група: Модератор форума
Повідомлень: 86
Нагороди: 1
Репутація: 2
Статус: Offline
Молебень, як спільне богослужіння, прохального чи подячного характеру з молитовним зверненням до Бога, звершується з різних життєвих причин. Екуменічний молебень від звичайного відрізняється наявністю учасників молитви. Є три види екуменічного молебню: а) коли в спільній молитві приймають участь представники різних християнських конфесій, деномінацій; б) коли моляться представники релігій, причасних Священному Писанню; в) коли разом моляться представники різних релігій, тобто й тих, хто вибудовує своє релігійне життя в світлі особистого Одкровення поза Одкровенням Священного Писання. Звідси й змістовний молитовний характер (для кожного випадку свій). Можна молитися за об’єднання Церков, релігій, від всякої напасті, за духовне відродження й т.д. Молитва завжди носить прикладний характер й виражається в спільній дії Бога та людини. Незалежно від того, хто молиться, разом, чи поодиноко, молитва завжди являється вселенською, екуменічною, оскільки люди всього світу можуть молитися з причини одних і тих самих проблем. Молитва – це не стільки слова, скільки дія. Приклад: стоять три храми: православний, католицький, протестантський і т.д. Відбувається богослужіння. Раптом крик. Поряд горить будівля з якої лунають крики про допомогу. Всі віряни трьох храмів кидаються на допомогу. Звільнені від вогню приносять щиру подяку Богу та своїм спасителям, не православним, католикам, чи протестантам, а тим, хто відобразив у своїх діях властивості Бога-Спасителя. Це момент, коли відбулася екуменічна молитва в дії. Приклад екуменічної молитви ми маємо в поведінці людини. Господь втішається всякій людині зі всякого народу, котра в своєму серці шукає правди Божої й силується жити по ній. Апостол Павло закликає християн до щирих, правдивих відносин до всякої людини. Господь попереджає нас про Суд над тими, хто не нагодував, не одягнув, не доглянув, не навчив не тільки своїх одновірців, а й усіх тих, хто має потребу в допомозі. В часи війни християни спасали юдеїв. В часи гонінь на Церкву, язичники спасали християн. Все це одного поля ягоди: екуменічна молитва в дії, вона виражається в любові до Бога та до ближнього. Ніхто не може заборонити любов, її тільки можна звести до профанації. Як сказала Фаїна Раневська: «Довкола так багато любові, що немає кому навіть в аптеку сходити», а це вже не екуменічна молитва, а строго конфесійна.
 
VictorДата: Четвер, 06.09.2012, 08:38 | Повідомлення # 38
Християнин
Група: Модератор форума
Повідомлень: 86
Нагороди: 1
Репутація: 2
Статус: Offline
Слава Ісусу Христу. О.Михаїл, благословіть. Ось таке питання: у нас, в Церкві, починається рух відносно соціального служіння Церкви. Наші священники, поки що, не мають повного уявлення про цю справу. Повинен приїхати Єпископ Філарет і тут все рішати. З соціальною концепцією Церкви я знайомий. У нас, - тут, - вона не діє. Чи відбуваються якісь зрушення у Вашому благочинні, чи вони там і не затухали? Чим конкретно займаються люди в общинах і як проектують вчення Христа на світ? Спаси, Господи.
 
curkalo5093Дата: П'ятниця, 28.09.2012, 22:17 | Повідомлення # 39
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 18
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Слава навіки Богу Святому!
Бог благословить Вас, Вікторе!
Я не зовсім зрозумів Ваше запитання, уточніть будь-ласка, що Ви маєте на увазі?
 
VictorДата: П'ятниця, 28.09.2012, 22:41 | Повідомлення # 40
Християнин
Група: Модератор форума
Повідомлень: 86
Нагороди: 1
Репутація: 2
Статус: Offline
Ви, отець, дали про себе знати якраз вчасно. На днях я повинен зв’язатися з Єпархією якраз з приводу соціального служіння. Не знаю що це таке буде, але з «куцої» інформації знаю, що Від Патріарха Кирила прийшов циркуляр, де вказано про те, що Церква повинна подавати якусь допомогу бідним, сиротам, інвалідам і т.д. Місцеві отці думають задіяти мене. Не маю поки що ніякої уяви про цю справу, думав узнати щось у Вас. Не маю бажання ув’язуватися у всякі справи, де можна стати просто козлом відпущення.
 
curkalo5093Дата: Неділя, 30.09.2012, 22:10 | Повідомлення # 41
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 18
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Я не чув про циркуляри такого роду.
У нас давно діють соціальні відділи. Займаються тим, що відвідують хворих в лікарні, по домам, влаштовують бажаючим святу Сповідь і Причастя, по можливості допомагають продуктами та одежею і т.п.
 
VictorДата: Неділя, 30.09.2012, 23:29 | Повідомлення # 42
Християнин
Група: Модератор форума
Повідомлень: 86
Нагороди: 1
Репутація: 2
Статус: Offline
У нас також цим всім займаються, але тільки на Єпархії, а ось в турківських приходах такого немає. Поживемо, побачимо.
 
ГістьДата: Субота, 13.10.2012, 00:33 | Повідомлення # 43
Група: Гості





Слава Ісусу Христу.Я закохана у хлопця а він був одружений і розлучився бо жінка йому зраджувала.Чи дасть церква ам шлюб?Мама каже що нащо він мене здався алеж він не винен що так сталось порадьте що мені робити
 
curkalo5093Дата: Субота, 13.10.2012, 21:28 | Повідомлення # 44
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 18
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Слава навіки Богу Святому!
Господь каже: " І підійшли фарисеї до Нього, і, випробовуючи, запитали Його: Чи дозволено дружину свою відпускати з причини всякої?
А Він відповів і сказав: Чи ви не читали, що Той, Хто створив споконвіку людей, створив їх чоловіком і жінкою?
І сказав: Покине тому чоловік батька й матір, і пристане до дружини своєї, і стануть обоє вони одним тілом,
тому то немає вже двох, але одне тіло. Тож, що Бог спарував, людина нехай не розлучує!
Вони кажуть Йому: А чому ж Мойсей заповів дати листа розводового, та й відпускати?
Він говорить до них: То за ваше жорстокосердя дозволив Мойсей відпускати дружин ваших, спочатку ж так не було.
А Я вам кажу: Хто дружину відпустить свою не з причини перелюбу, і одружиться з іншою, той чинить перелюб. І хто одружиться з розведеною, той чинить перелюб. Євангеліє від Матвія, глава 19.

Як бачимо Господь не схвалює розлучення.

Церква дозволяє невинній стороні вступити в повторний шлюб. Це повинен вирішувати священник тої Церкви, до котрої належить вірянин, котрий хоче одружитися.

свящ. Михайло Цюркало
 
AmourTierДата: Неділя, 21.08.2016, 23:08 | Повідомлення # 45
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
А тут наразі є консультації? Давненько ніхто не пише.
 
Форум » Форум сайту » Релігійне життя бойківщини » Задати запитання священнику (Пастирські настанови для духовних дітей)
Сторінка 3 з 4«1234»
Пошук:



[РЕЄСТРАЦІЯ]

[ВХІД]