Середа, 23.08.2017 | Вітаю Вас , шановний гість | Реєстрація | ВХІД

Турка-жемчужина Карпат ** Turka-the pearl of the Carpathians         В Турці

Новини Турківщини

Головна архіву новин » Слухаємо сесію Турківської міської ради » 2012 » Грудень » 31 » Засідання XXV-ї сесії Турківської міської ради VI-го скликання від 02.01.13р
31.12.2012 (03:36)

   Засідання XXV-ї сесії Турківської міської ради VI-го скликання від 02.01.13р
Аудіозвіт + відео

Пропонуємо Вашій увазі аудіозапис засідання XXV-ї сесії Турківської міської ради VI-го скликання від 02.01.2013 р

Сесія розглянула цілий ряд важливих питань , що хвилюють турківчан.

Зокрема, про розгляд заяв громадян , бюджетні питання ,про земельні питання.

Аудіофайли запису сесії та інформацію надав депутат Турківської міської ради Любомир Яворський.

Рішення про дозвіл на проведення аудіозапису в сесійній залі прийнято сесією Турківської міської ради 6 скликання від 10 листопада 2011 року.

Фрагмент аудіозапису голосування з приводу надання дозволу на аудіозапис в сесійній залі

В цьому випуску Ви також зможете переглянути декілька фрагментів відеозапису з сесійної зали.

Відеофайли запису сесії та інформацію надав депутат Турківської міської ради Любомир Яворський , зйомку проводив депутат Турківської міської ради Руслан Шиян.


Аудіозвіт розділений на частини (файли)
Виберіть частину , яку Ви бажаєте прослухати. В лінійці вибраної частини з'явиться біла точка.
Почати прослуховуванння Ви можете натиснувши на значок "Пуск"     в лівій частині плеєра.
Зупинити прослуховування Ви можете натиснувши на значок "Пауза"   в лівій частині плеєра.
Вимкнути прослуховування Ви можете натиснувши на значок "Стоп"     в лівій частині плеєра.
Крім того, Ви можете розпочати прослуховування з будь якої точки файлу клікнувши в певному місці блакитної полоси прогресу в тілі плеєра.

Прослуховувати файли можна в будь якому порядку клікнувши на обраний файл у плейлисті внизу.

Якщо у Вас повільне з'єднання з інтернетом , для уникнення зупинок під час прослуховування необхідно запустити прослуховування а потім натиснути на кнопку "Пауза".

Під час паузи файл буде завантажуватися далі , про що свідчить сіра полоса прогресу на панелі плеєра , яка буде рухатися зліва направо. Необхідно дочекатися завантаження хоча б половини файла як показано на рисунку.

Після цього можна натиснути на кнопку "Пуск" і комфортно прослухати запис.

Описані вище рекомендації стосуються також роботи з відеоплеєром. В правому нижньому кутку відеоплеєра є кнопка , яка дозволяє розвернути відео на весь екран.







Пропонуємо Вашій увазі фрагменти відеозапису засідання XXV-ї сесії Турківської міської ради VI-го скликання





Теги:  

Схожі матеріали :

Оцінка--> 
Категорія: Слухаємо сесію Турківської міської ради | Переглядів: 2030 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 381 2 »
0
37 вуйко   (20.01.2013 03:55)
А поясніть мені, простому вуйкові, ше таку справу: якщо замовником доріг була міська рада, а підрядником - якась фірма. І якщо міська рада не оплатила ремонт дороги цій фірмі, то виходить, що в міської ради є заборгованість. Як ця заборгованість буде погашуватися? Чи може в такому випадку підрядчик подавати на міську раду за неоплату до суду? І чи передбачена сплата за таким боргом в міському бюджеті?

0
36 Ivan   (20.01.2013 02:11)
Аноніму «Чесно»

«Любку а ви вмiэте тiльки палки в колеса ставити…»
«Голова робить щось для мiста, а вас жаба давить …»

Дуже хотілось би почути оті «Благі наміри» мерії в які пан Любомир так безсоромно вставляє палиці. А якщо самі не в змозі пригадати то може мер напише як Любомир не дає йому працювати і покращувати добробут містян.

Весь трагізм ситуації в тому, що ми їдемо на заробітки до Києва, Москви на Чехи, а пан Касюхнич приїхав до нас, на заробітки, і йому м’яко кажучи «до лампочки» наші дороги, каналізація, вода, нечистоти в підвалі, фасади, дахи ... він тут не жив, не живе і жити не збирається. Отже БОЙКИ треба тиснути на депутатів, щоб може з другої спроби мера попросили, бо в такого рядового мешканця міста, як я інших засобів щоб спровадити мера немає. А може є? То поділіться.

А може правоохоронні органи нам допоможуть, бо наскільки мені відомо що над міською радою хмари збираються

1. Дорога. Яку так тяжко робив Касюхнич (всі цифри приблизні) кошторис 12 млн. зробили на 8 млн. а заплатили лише 3 млн.
2. Дорога. На 8 млн. наробили проектів по інших вулицях Б. Хмецьницького, Шептицького, пл. Ринок, … деякі роботи вже зроблені по цих вулицях а заплатили 0 грн. і гроші 8 млн. повернулися в бюджет, а чи у 2013 році дадуть невідомо. Отже як зійде сніг будуть знімати бордюри і збирати щебінь по тих вулицях, дорога буде ще гірша.

0
38 KRAYANYN   (20.01.2013 11:36)
Дуже влучно сказано про заробітки. Що це справжнісінький заробітчанин, видно було ще перед виборами. На передвиборчій зустрічі теперішній мер виглядав як один з не прохідних. Яким чудом став мером, вартувало б розібратися детально. А на разі правильними питаннями задаєтеся. Депутатів міськради потрібно зобов’язати ставити питання ребром і обов’язково питати з них поіменно. Все це потрібно підсилити заявами-зверненнями у відповідні органи, щоб потім не казав в інтерв’ю, що законних пістав не було. Відповідні органи потрібно ставити під приціл мас-медіа, особливо телебачення. Щоб справа набула якомога більшої публічності. Тоді рівень адекватності у чиновників підвищується на порядок. Головне діяти не поодиноко, а командою. Тобто скласти колективний лист і т.д. Вартувало б скликати всеміські збори небайдужих горожан. Бо дальше так продовжуватся не може. І люди почали розуміти, що врятувати ситуацію можуть тільки вони самі.

0
34 вуйко   (20.01.2013 01:13)
Ой, пане мер, багато до вас буде питань на день звітності. Боюсь, що не відповісте на всі. Від себе додам два питання: скільки грошей втратив або недоотримав бюджет міста за час вашого "правління" (включаючи судові штрафи, недоотриману оренду за землю, поверненні і неосвоєні кошти, які були отримані містом як дотації) - най люди знають у скільки їм обходиться ваше утримання; і чому ви не виконуєте рішення міської ради?

І ще ось що цікавить: пан мер точно заходить сюди і знає, про що тут дискутують. Невже він не вміє писати, щоб відповісти на стільки питань? Ну тоді має секретарку, няй їй надиктує відповіді. Бо просто ігнорувати громадську думку є трохи неправильним. Чекаю хоч на якусь реакцію з вашого боку, пане мер!

І ще одне: чому тільки 2 депутати вступають в дискусію? Невже більше нікого ці проблеми не цікавлять? Невже всіх влаштовує сучасний стан справ? Невже ви і далі хочете, щоб цей театр абсурду тривав? Це ж зовсім не важко висловити свою думку. Вас делегували жителі міста в міську раду захищати інтереси громади. І у вас перед носом абсолютно некомпетентна людина зробила вже стільки шкоди, що огого! НЕвже не набереться 20 осіб, щоб висловити недовіру меру. Опублікуйте, будь ласка, списох тих депутатів, хто був відсутній в той день, коли бракло одного голоса, щоб зняти мера. Хай бойки знають, хто не ходить на сесії. Та в Турці багато розумніших людей, які могли б нормально керувати містом. А вибрали якогось приїжджого лісника, який ні законів нормально не знає, ні в економічних питаннях не розбирається, і якому банально бракує здорового глузду для керування містом.

Звертаюся до кожного з цього списку (це список депутатів):
1. Кузьмак Роман Михайлович
2. Федчишак Оксана Василівна
3. Лемець Віктор Михайлович
4. Дубравський Андрій Васильович
5. Копитчак Валерій Миколайович
6. Хащівський Василь Юліанович
7. Круц Василь Євстахович
8. Яворський Любомир Володимирович
9. Мельник Роман Романович
10. Хащівська Галина Богданівна
11. Кузьмак Тарас Іванович
12. Шиян Руслан Омелянович
13. Куцик Іван Антонович
14. Богайчик Іван Васильович
15. Федаш Микола Михайлович
16. Дмитрус Євгенія Омелянівна
17. Фролов Олег Сергійович
18. Гріщенко Маргарита Миколаївна
19. Голко Лілія Йосипівна
20. Хомик Ігор Антонович
21. Бегей Михайло Іванович
22. Репецький Ігор Михайлович
23. Сеничич Надія Іванівна
24. Когут Геннадій Йосипович
25. Вовчанська Надія Ярославівна
26. Сіданич Сергій Ярославович
27. Головчанський Степан Миколайович
28. Писанчин Ігор Омелянович
29. Кузьо Зеновій Миколайович

Не будьте байдужими. Робіть шось. Так далі тривати не може.

До адмінів: напишіть, будь ласка, скільки унікальних відвідувачів відвідує сайт в середньому в день. Цікаво знати, яка аудиторія нашого ресурсу.

0
35 Admin   (20.01.2013 02:02)
Поточну статистику можна бачити в розділі "Статистика" в лівій колонці сайту. Лічильник обнуляється в 22.00
Нижче наводиться статистика за місяць (Дата , кількість переглядів сторінок, та кількість унікальних відвідувачів )


0
32 вуйко   (19.01.2013 23:00)
Шановний чесно, озвучте будь ласка меркантильні інтереси пана Любомира, які не дає йому реалізувати місцева влада. Я як місцевий активіст хотів би їх знати. Громада повинна знати своїх героїв. Я знаю багато чого, що робиться в кулуарах міської ради, але щось не чув ніяких таких інтересів пана Любомира. Як і навіщо мер вставляє палиці йому в колеса. І бажано з деталями. А інакше ви простий провокатор і троль, у якого немає аргументів.

0
31 Чесно   (19.01.2013 18:02)
Шановний Любомир! Ви з себе робите тут такого великого мученика і патріота, але ж ви не відповідаєте на запитання скільки ви платите оренди за приміщення в ратуші. Я думаю турківчанам буде цікаво дізнатись. І ви кажете про якийсь "деребан" ви розкажіть скільки ви продерибанили і за які суми. Також турківчанам буде цікаво дізнатись чому по ровені нема нових тротуарів? В вас є свої меркантильні інтереси в міській раді які вам не дають реалізувати, вот ви і піритесь....

0
33 Любомир   (19.01.2013 23:59)
Я так зрозумів що відповідь про палиці в колеса Вас задовільнила повністю. Це добре.Однак в мене складається враження що Ви або дурень або ледар.Про що б я тут не написав Ви все одно не повірите. Я сплачую орендну плату як і всі інші орендарі по тарифах затверджених сесією міської ради. Якщо Вас так цікавить питання оренди зробіть у відповідності до Закону України " Про доступ до іформації" запмт у мерію і там до 5 днів Вам нададуть вичерпну  офіційну інформацію по оренді міського комунального майна. Одночасно поцікавтесь чому  четвертий місяць мер не оголошує конкурсу на оренду приміщень по вул Молодіжній у відповідності до рішення яке додаю нижче. По найскромніших підрахунках бюджет міста вже втратив близько 6 тис грн . Беріть вивчайте і публікуйте.
Якщо  Вам відомо скільки я продерибанив і за які суми , візьміть і чесно опублікуйте.Самому буде цікаво почитати. І мої меркантильні інтереси не забудьте озвучити. З задоволенням з ними ознайомлюсь.
А от що турківчанам буде цікаво : чому по вул І.Франка не зроблено тротуар -то тут я з Вами цілком погоджуюсь. На цьому варто зупинитись детальніше. Близько 100 м тротуару до ровинянського мосту не були відремонтовині по банальній причині. Цей відрізок тротуару в проекті ремонту вулиці просто відсутній. Наш шановний мер одноособово набираючи обєми робіт по ремонту вулиці вирішив цю ділянку тротуару не ремонтувати. Питання про це варто буде задати меру під час його річного звіту. Проекту ремонту вулиці жоден депутат не бачив. Затверджували проект повіривши меру на слово. Тут дійсно щиро шкодую що не перевірив обємів набраних робіт. Тепер таких помилок не роблю.

В цому аспекті  думаю актуальним буде і питання куди подівся зрізаний асфальт та з якої рації зняті біля училища бордюри мер пожертвував у с.Вовче на церкву. Жертвувати на храм  справа звичайно  благородна але з власної кишені а не з майна територіальної громади.

Р І Ш Е Н Н Я № 1118

від 24.09.2012р. м.Турка

Про розподіл площі нежитлового приміщення
по вул.Молодіжна,46

Сесія Турківської міської ради

В И Р І Ш И Л А :

Розподілити площу нежитлового приміщення по вул.Молодіжна,46 в м.Турка згідно поверхового плану слідуючим чином :

1. Для влаштування Турківської міської соціальної аптеки приміщення №№ 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 загальною площею 120,1 м.кв.

2. Провести конкурс на право оренди приміщень №№ 11,12,13,14,15,16,17,18,19,
20,21,22 загальною площею 124,90 м.кв.

Міський голова Ю.Касюхнич

0
29 Victor   (18.01.2013 13:01)
«Пане Віктор…»

Є така народна мудрість: «Хочеш пізнати людину, дай їй в руки владу та гроші». На жаль, моя релігійність дуже слабка, а скоріш за все теоретична, тобто – ніяка. А пізнання в сфері комунального господарства, ще слабші. Подібно до того, як я бачу в собі гріх і не маю сили преобразити свій спосіб існування, так сьогоднішня влада не має, як суб’єктивної, так і об’єктивної змоги навести лад у місті. З одного боку спрага грошей, влади, поваги, а з іншого – відсутність коштів, багаторічний «завал» у цій справі, контакти з вище стоячими, котрі також мають ті самі проблеми. Тут одне тримає іншого за горло. В першу чергу, за горло людина тримає сама себе своїми страстями, а вже через страсті, її тримають за горло інші. Ввійти в це пекло можна тільки з вогнем і мечем. Коли я складав державні іспити у Москві, то мій товариш висловив цікаву ідею: «Тут, по Москві, потрібно ходити з Євангелієм у лівій руці і автоматом у правій, одним проповідувати, а інших стріляти». Ви знаєте, що відколи існує наша держава, тут ніколи не було у владі людей, котрі б тримали свої страсті в руках, тобто людей релігійних. Їх не було ніколи тому, що тут не було ніколи християнства як воно є. Ми маємо тільки сурогат, профанацію християнства, яке не перевтілює ні саме духовенство, ні суспільство в цілому.
Ми не знаємо як це зробити. Коли мені вручали диплом у Львові, то Голова богословського відділу заявив: «Ось і Турка буде мати свого богослова». Але коли я спробував тут щось зробити, то головний піп району (декан, благочинний) заявив: «Вали звідси і не підходи до Турки ближче, ніж за 75 км. Тут нікому нічого не потрібно знати. Йди і вчи свою маму». Коли я це почув, а це було сказано в присутності Архієпископа, священників, братії, то зрозумів (а історію Церкві я знаю), що тут, поки ці пси будуть терзати Христове стадо, ніколи не буде християнства, а значить і перевтілення соціуму, тобто громади міста, як єдиної сім’ї. Тут будуть постійні чвари й невігластво, під покровом яких можна буде постійно чинити свої чорні справи: владарювати над людськими душами й давитися людськими грішми.

0
28 ясьо з полонини   (18.01.2013 11:25)
Пане Любомир, а що то за камери за 120 тисяч? то якась чергова афера з відкатом? Можете розповісти детальніше?

І не погоджуюсь з вами, що турківчани заслуговують таку владу. Вони просто сплять - поки-що. Але моя задача, як і всього цього сайту - розбудити місто. Підключити його до громадського життя, до вирішення комунальних питань, до управління грошовими потоками. Бо така практика діє в цілому світі, і тільки в Україні і в Турці зокрема ще зберігаються радянські чиновницькі традиції дерибану. І принагідно попереджаю пана мера, що я став на стежку війни і не відступлюсь і не полівлю. Бо мені стидно за місто перед гостями, які до мене приїжджають, мені навіть інколи стидно розказувати комусь, що я з Турки, бо зразу бачу в очах співбесідника тимчасову усмішку. І я це хочу змінити. Я постійно писатиму тут про всі ваші невдалі дії, аж поки громадська думка щодо влади не зміниться. Оскільки я не депутат, то іншого методу впливу на дії влади, аніж робити їх публічними, не бачу. І звертаюсь до всього депутатського корпусу, щоб мене підтримали і захистили позицію тих, хто їх обирав.

І звертаюсь до турківчан - друзі бойки, не будьте байдужими! Підключайтесь.

0
30 KRAYANYN   (18.01.2013 13:37)
Дуже добра позиція. Шановний мер ніяк не може зрозуміти, що він бодай частково, але несе відповідальність за життя 7,5 тис. (цифра приблизна) городян. Тобто вже понад 2 роки він примушує людей проживати, даруйте, в лайні. Але ж перед виборами в нього була одна універсальна відповідь на всі запитання: "Я знаю як це зробити!" Як показало життя або не знає, або не хоче, або не відчуває відповідальності перед дійсно сплячими турківчанами. Цьому слугує яскравий приклад з ціною за проект ремонту фасаду ратуші. Перед фестинами ціна в 20 тис. була визнана депутатами сильно завищеною. Не пройшло і пів року, як маємо вже нову ціну 25 тис. Як це розуміти? Йому просто-напросто плювати на думку депутатів-турківчан.  Тому дійсно, доки будемо спати, доти будемо стидатися, свого міста і самих себе.

0
27 Вуйко   (18.01.2013 00:32)
Пане Віктор, я би на вашому місці спробував балатуватися на наступних виборах мера. Я би за вас проголосува, чесно. Бо ви в міських проблемах і комунальному господарстві розбираєтеся набагато ліпше, ніж міська влада. І ви би не крали, бо ви релігійна людина.

До пана мера: а може вже хватить, може годі мучити турківчан. Може варто спокійно піти і розводити кроликів? Я б на вашому місці пішов з посади мера якнайшвидше, бо втікати потім від розлюченого натовпу аж до ГЕСу буде гірше.

0
25 Victor   (17.01.2013 13:07)
Що це за нову комедію придумали в Турці, - посипати тротуари глиною? Ви що, з Турки Багнувате робите? Тоді перейменуйте місто на село. Ви ще б лайном почали поливати. Йдеш тротуаром, немов польовою дорогою. До зими потрібно готуватися. Завезти достатньо піску, - не з Самбірськихї кар’єрів, а з під Явірсько Верху, це набагато ближче й дешевше. Ви не знали що у нас є свій пісок? Є! А може ви не знали, що буде зима? Буде! «Вовк зиму не з’їв». Вчора йду, стоїть трактор з повним ковшем глини. Невже, думаю, затіяли підсипку глиною проводити? Не помилився. Сьогодні всі тротуари в багнюці. Молодці. Це комплекс, психічна залежність, від якої не так легко позбавитися. Хто звик в гівні жити, той, де б не був і що б не робив, все буде перетворювати в гівно, тобто по собі залишати один сморід. Ну тільки недавно Турку відпуцували і на тобі, знову багно. Вчора, в центрі, людина, гість міста, провалилася в яму з талою водою. Набрала повні чоботи води. Тепер з мокрими ногами вона повинна бродити містом, вирішуючи свої проблеми, потім їхати додому і аж над вечір дістатися додому. Може вона матір кількох дітей, може вона доглядає за хворим і т.д. і якщо вона зляже, простудившись, втратить свої функції. Ось це й буде заслуга міської влади, яка «піклується» про народ.

0
24 Victor   (16.01.2013 22:35)
«А мiсто за Касюхнича змiнилось в кращу сторону...що слабо вам визнати???». Безумовно. Дороги, тротуари, дитячий майданчик і т.д., - все це за Касюхнича при кандидатах в депутати. Не було б фестин та виборів, - нічого б не було. Так, ту роботу, яку виконав мер, не можна відкидати, - людина все ж таки, тай щось також зробила. Але у всякій нашій роботі, як воно завжди виходить, за плюсами йдуть мінуси.Мер зніс наш останній громадський туалет. Ці дії спричинили появі кількох куп гівна довкола пам’ятника Шевченку, а також появі купи гівна біля перукарні. Мером нам була обіцяна ливнівка, каналізація і звісно, роботи повинні були проводитися силами і коштами громади на благо міста, як тут вже говорилося: береги, русло, газ і т.д. Для мера це плюс, для громади – мінус. Мер прагнув довести, що тримає підземні комунікації під контролем і своїми силами взявся «чистити» водозбірник, приймаючи його за каналізаційну яму. В результаті кількагодинної роботи спіймав облизня, тому що не хотів почути слів старших людей. Таких моментів у нашому місті купа: торгівля на тротуарах, відсутність громадської аптеки, гівно і сморід у центрі, непрогорнуті дороги, кульки з сміттям по дорогах й т.д. Це слабо вам визнати???Сьогодні був свідком того, як чоловік своїм трактором прогортав дорогу на вулиці. Чоловік має трактор, а мерія немає трактора. Ми знову повернулися на круги своя – ми знову продовжуємо будувати країну рабів і панів, хоча волаємо про свободу, волю й т.д. Невже людський розсудок не здатен на ніякий прогрес? Невже Сталін з Адольфом нас нічого не навчили? Ми вперто ліземо в те саме лайно думаючи, що нас все це мине. Не мине! Людина завжди буде жати те, що сіє, оскільки кожен, хто працює, достойний і відповідної зарплати. Тому перед тим, як братися за чепіги, будувати дім, чи йти на брань – думаймо, а чи достатньо у нас усього, щоб все це звершити для свого і ближніх, блага. Чи не забудемо ми свого ближнього, рвучись до влади та грошей? Забудемо!, бо керуємося в цьому житті розсудком, який довго не вправлявся в розрізненні добра та зла. А такий розсудок нам у погибель.

0
23 Дід Василь   (16.01.2013 20:25)
Та стаття є (лже-бойко має на увазі статтю, яку писав мер для Бойківщини). Лже-бойку, то не є звіт про діяльність. То є паро обзаців, які Васильків в Бойківщині ще певно редагував від помилок. Нормальний звіт - це коли влада звітує перед громадою. Це можна зробити, наприклад, в кінотеатрі. Але приміщення буде замале, бо дуже вже багато людей хоче почути звіт мера. Як мінімум, звітувати на сесії міськради, але щоб то записували, і щоб я і всі інші могли потім подивитися. Бо інші мери як мери: на Вінниччині мер їздить і запрошує інвесторів вкладати гроші в економіку міста. Обіцяє, що допоможе улагодити всі бюрократичні питання, бо знає всіх чиновників. На Волині те саме - місцева влада сприяє тому, щоб створювались виробничі підприємства, щоб люди там працювали, щоб в бюджет платились податки. Цим підприємствам в довгострокову оренду надають землі, влада біля них заскакує - лиш би робили щось. А у нас - позор! Уявіть собі турківського чиновника перед якимось інвестором. Звісно, сам інвестор прийти не схоче, бо спочатку взятку треба буде дати землевпоряднику, потім санстанції, потім пожарній, податковій - і то лише за дозволи, які ці організації мають давати по закону. Але якщо є воля згори, зверху влади, то інвестор залюбки прийде. І всім від того буде краще. По Україні таке вже роблять, а як щодо нас? Що ви можете запропонувати, якщо би хтось хотів відкрити в нас ферму, міні-завод. Та нічого. Бо в особі цієї людини ви бачите лише взятки і відкати! Розкажіть все про свою діяльність, пане мер, бо вже навіть анекдот по Турці ходить:

Вбирали ялинку
Получилась туя
Вибирали мера,
А вибрали...очєнь ніхарошава чілавєка.

А щодо вашого, краянине, питання, то ідею про звіт мера підняли чи то на минулій, чи то на позаминулій сесії депутати міської ради (то можна почути з аудіозвіту). Але я так і не поняв, чи мер погодився і чи є якась конкретна дата. Якщо є хтось більш обізнаний - напишіть деталі.

0
22 Бойко   (16.01.2013 00:15)
Модератори а чому ви видалили статтю про звіт мера??? можливо в вас якась особиста неприязнь до людини? зависть? а ви не маєте до чого чепитись і просто л’єте бруд...істинним бойкам не пасує таке робити....Будьте гонорові і верніть статтю....
Відповідь адміна:
Яку статтю ?

0
21 KRAYANYN   (16.01.2013 00:12)
А на коли призначено день звітності міської ради?

0
20 Дід Василь   (15.01.2013 23:03)
А я не вірю, що якби мер файно справувався, то шановна Ріта Миколаївна і бюджетний комітет відмовили меру в 50% надбавці. Видно, що чимось вони там недовольні.

0
19 Вуйко   (15.01.2013 23:00)
А особисто мені хотілося б знати про співпрацю адміністрації і мера. Врешті решт не лише мер відповідає за життя міста. Пане мер, не забудьте наголосити на цьому, коли будете розказувати про ваші бездіяння.

І чому Стефанська знову землеупорядник, якщо всі знають, що вона неграмотна і некультурна. Я міг би піти туда працювати, в мене є юридична освіта і я зараз без роботи, але я навіть не знав, що було таке вакантне місце. Невже не було достойніших кандидатів. А яка команда, так корабель і пливе. Кадри вирішують все!

0
18 Ясьо з Полонини   (15.01.2013 22:52)
Цілком згоден з бойком. Чекаю на публічний звіт про виконану роботу від міської влади. Я розумію, що вони керуються правилом "не нашкодь", тому нічого не роблять, але за бездіяльність теж треба відповідати. Не вірю, що мер сам ішов і ремонтував дорогу (яка ще невідомо чи простоїть зиму), або сам тягнув труби газові. То не заслуга. Чи може дитячий майданчик згадати? Ну ж бо, допоможіть панове турківчани, скласти список заслуг влади. Я шось нічого не пригадую. А якщо нема покращення життя громади, то ціль походу у владу якась інша. Може, відкати?

0
17 bojko   (15.01.2013 21:16)
І скажіть конкретно, чим то мер спричинився до нової дороги і газу. По кроках. Просто цікаво. Шо, слабо)))

0
16 bojko   (15.01.2013 21:15)
Добродію чесно. Чого це я маю йти і десь прибирати, якщо від цього є комунальні служби. Я приберу в себе вдома, в стайні, і обічку біля плоту. Бо то таке виходить, таяк Азаров каже: беріть і робіть самі, бо в нас нема грошей. То на дідька, питається, така влада, яка просить громадян вирішувати їх проблеми самим, а натомість сама нічого робити не хоче.

А пан Любомир все правильно робить, бо якби не аудіо і відеозаписи, то ні я, ні мої вівці до тепер не знали би, шо ся діє в міській раді. А тепер все публічно і прозоро. За то йому дякую. А загс ніхто не купував, він в оренді, то навіть я знаю.

А щодо критики мера, то тут і вуйко, і ясьо з полонини вже багато чого писали. На місці мера, якщо б я був порядним, то давно б подав у відставку. Бо нашо злити людей бездіяльністю.

0
14 чесно   (15.01.2013 18:51)
Шановний модератор! А що ж мер обiцяв I не зробив? Бо ви говорите без нiякоi конкретики... Дорога нова, газ в горiшнiй турцi i завалинi э....а що не зробив? Вам не вгодив??? Вам Щось не дав? Мало ще вам....?

0
15 KRAYANYN   (15.01.2013 20:25)
О! Це вже схоже на істерію. Будьте спокінішими, бо втрачене здоров’я Вам пообіцяють повернути, та обіцянки не виконають.
А що мені мали давати? На даний момент я в м.Турка не проживаю. Це видно з моїх реестраційних даних, чого до-речі не скажеш про Вас. Завершення газифікації аж ніяк не заслуга мера. Дорогу нам спомогли наші рідні фестини. Згадайте халявні гроші подаровані п.Бойком. Багато дороги з них настелили. Менш-більш порядок в місті, під-час фестин дався якою ціною? Згадайте розгніваного губернатора і присланих ним людей. Що до конкретики? Я не старався запам’ятовувати пустих обіцянок, бо було видно, що людина не збирається їх виконувати, але пам’ятаю що тоді у всіх кандидатів на устах було вирішення проблеми відсутності проточної води і каналізації. Ваш кумир справився з цими питаннями? Цікаво, чому при таких кричущих фактах у Вас склалося таке чудове враження про людину без слова?

0
13 KRAYANYN   (15.01.2013 17:41)
чесно- також є анонімом. "мер не мае права надавати комусь в оренду майно без рiшення сесii!!!!!!!!" тому то і розпочалася епопея з аудіозвітами. Бо депутати приймали рішення одні, а людям на руки виконком видавав зовсім інші. Це вже не один раз можна почути у самих аудіозвітах. Важко уявити що робилося за відсутності ініційованих п.Любомиром аудіозаписів.
"за Касюхнича змiнилось в кращу сторону...що слабо вам визнати???" ні не слабо, але я не бачу, що ми повинні визнавати. Хіба, що непереможну "Шару". Так об’єкт дійсно привертає до себе увагу, і заслуговує на визнання, тільки трошки з місцем промахнулися.
На рівні з чесно стоїть слово совість. Якби я так багато пообіцяв виборцям на передвиборчій кампанії, а зробив соту частину з обіцяного, то моя совість не дозволила б мені більше залишатися в цьому обманутому місті. Але на разі достойний мер не планує вступатися, ще й приповідає, що так самому Богу угодно. І напевне на наступний термін балатуватиметься. А раз при такій публиці совість не мучить, значить вона відсутня. Виникає питання. Чому це Ви шановний "чесно" заступаєтеся за пана "відсутність совісті"? Може не такий Ви вже й чесно? Тим паче "чесно-анонім" виглядає якось парадоксально.

1-20 21-30

УВАГА ! 3 1 квітня 2017р вводиться премодерація коментарів неавторизованих відвідувачів. Ваш коментар буде опублікований після схвалення модератором ! Деталі читайте тут...

Им'я *:
Email:
ВВ-коди       Завантаження зображень Зp

Правила спілкування на сайті
Код *: Якщо погано видно код безпеки , натисніть на нього. Він обновиться.