Четвер, 18.10.2018 | Вітаю Вас , шановний гість | Реєстрація | ВХІД

Турка-жемчужина Карпат ** Turka-the pearl of the Carpathians         В Турці

Новини Турківщини

Головна архіву новин » Новини » 2014 » Жовтень » 5 » ПАСТУХ «БАРАНІВ».
05.10.2014 (22:02)

   ПАСТУХ «БАРАНІВ».
Доповнено 06.10.14
У місті Турка Львівської області парафіяни УПЦ МП Свято-Покровського храму повстали проти свого пароха отця Олексія Слободи.

"Потяг до волі, зречення страху, та звільнення від ярма букви, нарешті пролили світло на події в Турці. Люди помалу звільняються від багаторічної попівської ідеології, від середньовічного стилю мислення й набувають знання. Саме в світлі цих знань люди стають здатними аналізувати події довкола себе та в своєму серці. Вони перестають бути «баранами»,..."

Життя кожного християнського пастиря визначається тим, наскільки воно відповідає ідеалам Пастиреначальника Христа. Звісно, що досягнути цього вдається не кожному з тих, хто звалив на себе хрест пастирського служіння. Тай не кожен навіть і задавався такою ціллю, адже дивлячись на життя сьогоднішніх пастирів, відразу можна визначити – несе людина цей хрест, чи просто відклала його в кут і взялася за звичайні буденні справи, повністю знехтувавши заповідями Божими.

Одного з таких церковних напівбогів пригріла й Турка. 27-м років тому актив однієї з церковних громад нашого міста, ввійшовши в храм, урочисто заявив общині: «Ми вам привезли ангела». Якого ангела привезли, ніхто й гадки не мав, адже повна релігійна безграмотність в людях навіть і не наважувалася задавати собі якогось подібного питання, а повага до священичого сану та страх перед осудом священика згідно канонів, взагалі паралізував аналітичну думку народу.

Вже в скорім часі цей ангел розправив свої кажанячі крила. Скориставшись душевною добротою людей, він почав пускати свої коріння в їхніх умах, намагаючись заволодіти й їхніми душами. Розпускання пліток про свою чудодійну силу, яку він начебто успадкував від старенького монаха з Дністрика, створило в народі думку про його надприродні властивості. Чим більше народ шукав допомоги в цього ангела, а не в Бога, тим більше він зомбував народ, котрий помалу втрачав всякий релігійний глузд і успадковував страх, страх перед тим, хто «щось уміє і знає».

Через кілька років турківський ангел, а саме, священик Олексій Слобода вже впевнено заявив: «Тут, в горах, люди повні барани, їм що не скажеш – все зроблять». Перетворивши народ в «баранів», цей пастух дістав доступ до їхнього м’яса та шерсті. Дзюркотливими струмочками з людських кишень потекли гроші. Даремні турботливі руки зомбованих рабів виконували будь-яку роботу, від доглядання його дітей до будування для них палаців. Успадкувавши від свого батька хамське відношення до людей, ці ангельські чада не соромилися наглої поведінки до старших, показуючи свою надприродність.

..
..
Занедбане попівство громади


Щоб тримати «баранів» в кулаку, саме так вихвалявся цей пастух, він страшив їх прокляттями, муками та лютою смертю. Хтось, плюнув і пішов в іншу конфесію, хтось просто закрив на все очі, укріпившись в думці, що це диявольське навіювання, а хтось став його ревнивим рабом, продавши свою волю, совість та душу.

Попри людське око звівши силами та коштами громади храм, піп Олекса перетворив його в бізнес-вертеп. Почорнілі від пилюки та лампадної кіптяви святі на стінах, цегляний іконостас (аби хтось не вкрав), багаторічна павутина по кутках і повний гармидер з церковними богослужбовими речами та книгами – результат храмового служіння як відображення того, що відбувається в душі цієї людини. Чого варте тільки занедбане попівство громади на Лікті? Хто там побував, той побував в російській глибинці.

...
...
Храм в занедбаному стані

Не так ангел відноситься до свого майна. Тут зовсім інша картина: просторі будівлі, добротні меблі, килими, ба, навіть кахельна піч в стайні для обігріву курей та індиків й т.д., все це має неабияку цінність перед кінцем світу, про який постійно нагадує «баранам» пан отець з амвону.

..
Будинок о.Олексія

Не знати як ще довго цей канонічний пастух стриг би та різав своїх «баранів» в турківському раю, якби не події на Сході та не братні конвульсивні обійми Kpeмля, від яких пролилися українська кров. Потяг до волі, зречення страху, та звільнення від ярма букви, нарешті пролили світло на події в Турці. Люди помалу звільняються від багаторічної попівської ідеології, від середньовічного стилю мислення й набувають знання. Саме в світлі цих знань люди стають здатними аналізувати події довкола себе та в своєму серці. Вони перестають бути «баранами», яких так любив стригти московський пастух Олекса заготовляючи їхню шерсть та м’ясо вже й для своїх онуків.

Турка на своєму віку пережила багато пастухів, але цей виявився найспритнішим, найпідступнішим та найнаглішим. Сьогодні народ зламав хребта його брехні, явивши дійсну церковність та любов до своєї держави, якої так бракує сьогоднішнім пастирям.

Віктор Саварин. м.Турка.

Богослужіння в храмі та дозвіл Aрхієпископа

..


Блокування храму 28.09.14р

..
..


Блокування храму 05.10.14р

..
..



Події в Турці викликали жвавий інтерес. В рунеті багато ресурсів поширюють інформацію. Зокрема, ресурс ВЕСТИ.RU опублікував матеріал про події в Турці а телеканал РОССИЯ 24 подав коментар о.Олексія



Доповнено 06.10.14
Як бойки попа виганяли

У місті Турка Львівської області парафіяни УПЦ МП Свято-Покровського храму повстали проти свого пароха отця Олексія Слободи, звинувачуючи його в агітації за Pociю та окупантів, що розколює громаду у важкий для країни час. Впродовж трьох місяців люди вимагали від отця припинити агітацію та дозволити їм молитись у своїй церкві за загиблих українських військових. З 28 вересня, не отримавши від проросійського священика згоди, люди не допускають його до церкви.

Парафіянка Свято-Покровського храму УПЦ МП у місті Турка Тетяна Сулик розповіла , що отець Олексій змусив громаду піти на такий крок, бо нахабно агітував за окупантів.

«Ми просили його, що хочемо, аби у нашій церкві звучали молитви за загиблими солдатами української армії. Він відмовив. Ми просили не згадувати у молитвах патріарха Кирила, бо він для нас уособлює окупанта. Він відмовив, повиганяв з церкви людей, які протестували, проклинає нас за це, каже, що ми будемо у пеклі і будемо горіти», – розповідає Тетяна.

За її словами, після тривалого протистояння пароху Олексію запропонували перейти разом з парафією у підпорядкування УПЦ КП, але священик відмовився, аргументуючи тим, що тільки Московський Патріархат – єдиноправедний, а Київський Патріархат - відщепенці, які не мають права на існування. Також парафіяни звертались до Єпископа Галицького і Львівського УПЦ МП Філарета, аби той змусив Олексія припинити проросійську агітацію, однак не отримали жодної реакції.

«Тоді ми вирішили звернутись до Самбірсько-Дрогобицької Єпархії УПЦ КП з проханням взяти нашу церкву під своє підпорядкування. 14 вересня провели збори парафії - 270 були за приєднання, і тільки 13 висловились проти. А вже 28 вересня ми прийшли на богослужіння зі священиком, який представляє УПЦ КП і більше не пускаємо Олексія у церкву», – розповіла Тетяна Сулик.

З відповідним листом, в якому викладено причини і наслідки конфлікту громади із отцем Олексієм, парафіяни звернулись до органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів та прокуратури.

З 28 вересня у храмі Святої Покрови Богородиці у Турці релігійні відправи провадить священик Київського Патріархату, а парафіяни продовжують охороняти церкву, аби отець Олексій, якого ще й звинувачують у розкраданні церковного майна та свідомому нищенні храму впродовж 23 років не зміг туди потрапити, розповідає Тетяна Сулик.


Священик УПЦ КП з 28 вересня веде богослужіння у Свято-Покровському храмі

«Він 23 роки на парафії, знищив церкву, ніколи не вівся облік грошей. Як тільки хтось про це питав, то він тих людей виганяв з церкви хрестом, церкву запустив, а тепер ще й вкрав документи на храм і не віддає», – розповіла парафіянка.

Священик Олексій Слобода, натомість, чинить спротив рішенню парафіян і навіть звернувся по допомогу до російських ЗМІ: так на сторінках Vesti.ru та на телеканалі Россия24 4 жовтня з’явився сюжет, в якому він звинувачує представників місцевого самоврядування та правоохоронців у бездіяльності щодо самовільного захоплення приміщення храму радикальними майданівцями, які змушують його зрадити віру і перейти у підпорядкування Київського Патріархату, і періодично б'ють його за те, що він цього не робить.

У телефонному коментарі для російського телеканалу він розповів детективну історію про те, як «озброєні міліціонери охороняли бунтівників, які захопили церкву 28 вересня, і які тепер п’ють там горілку, палять багаття і лаються матом».

Начальник Турківського районного відділку міліції Андрій Кумечко розповів , що міліція понад три місяці стежить за цим конфліктом. Однак і правоохоронці, і представники органів місцевого самоврядування у процес втручаються винятково у рамках повноважень.

«28 вересня я особисто був біля храму, коли люди не допускали отця Олексія в церкву, міліціонери були без зброї, без спецзасобів, у форменному одязі. Не було бійок і ніяких жорстких сутичок. Одному із священиків сусідньої парафії Московського Патріархату у процесі протистояння хтось із протестуючих попав пляшкою з водою у ніс, і за цим фактом уже відкрито кримінальне провадження за статтею 125, ч.1 ККУ - нанесення легких тілесних ушкоджень», – повідомив правоохоронець.

Він також розповів, що ні з боку парафіян, які вирішили не допускати отця Олексія до храму, ні з боку самого ж пароха Слободи до міліції не надходило скарг і заяв з вимогою вживати якихось дій.

«Єдине, що надходило, це заяви інформаційного характеру про причини і наслідки конфлікту, які виклали парафіяни Свято-Покровського храму», – повідомив Андрій Кумечко.

6 жовтня на офіційній сторінці Львівської Єпархії УПЦ МП з’явився коментар Філарета Львівського і Галицького, в якому Архієрей звинувачує громаду Турки у тому, що під прикриттям міліції та органів місцевого самоврядування вони захопили храм Святої Покрови, а справжні парафіяни церкви були змушені поступитись під натиском сили.

«28 вересня невідомі агресивні чоловіки на чолі з тими ж ініціаторами не впустили священика та вірних до храму. Сама ж церква була взята в кільце особами, які ніколи не були парафіянами храму. Викликає обурення той факт, що всі ці протиправні дії відбувалися під наглядом міліції, яка захищала злочинців, а законних власників храму відтісняла, допомагаючи цим самим заколотникам», – вказано у зверненні Філарета.

Ініціаторів приєднання до Київського Патріархату у зверненні названо особами, які ніколи не були парафіянами храму, а насправді є злочинцями, які тиснуть на справжніх парафіян УПЦ МП і переслідують за віросповідання.

«Парафіяни Свято-Покровського храму на сьогодні знаходяться під жорстким тиском з боку злочинців, та регулярно отримують в свій бік погрози із застереженням не виявляти своїх прав на сповідування віри чи приналежність до юрисдикції УПЦ. Проте, на даний момент парафіяни зібрали вже майже 500 підписів турківчан, які не мають наміру переходити в будь-яку юрисдикцію і залишаються вірними Української Православної Церкви», – йдеться у зверненні Філарета.

Щоправда, зі слів вірних церкви Святої Покрови, їхня парафія навіть не нараховує 500 людей, а щонайбільше 300.

«У нас немає 500 прихожан, може триста, то найбільше. Крім того, багато людей перестали ходити до церкви, бо отець Олексій їх вигнав, і багато розбіглись: хто в інші церкви Московського патріархату (церков УПЦ МП у Турці ще 2, а у Турківському районі загалом їх є ще 8, - ред.), а хто і у парафії Київського Патріархату», – розповіла Тетяна Сулик.

У Турківській районній державній адміністрації розповіли, що конфлікт між отцем Олексієм та його парафіянами триває вже три місяці. За цей час до адміністрації звертались і парафіяни Свято-Покровського храму, які у письмовій формі повідомили про причини і наслідки конфлікту з отцем Олексієм і про те, що готові переходити до УПЦ КП. Також приходив і отець Олексій Слобода з вимогою забезпечити звільнення церкви від бунтівників.

Однак, зі слів заступника голови Турківської райдержадміністрації Володимира Багана, органи місцевого самоврядування не втручаються у цей процес, і найбільше чим можуть зарадити - це залученням правоохоронців для дотримання правопорядку у дні, коли відбувається конфронтація між священиком, кількома десятками його прихильників та парафіянами, які проти нього бунтують і не впускають до церкви.

«Ми не втручаємось, це справа парафіян і церкви. Не будемо ж ми бити і виганяти 200 людей, але правопорядок забезпечувати мусимо, тому і міліція долучається, коли це необхідно. Наприклад, 28 вересня, коли люди захоплювали храм, правоохоронці працювали там і не допустили бійок», – розповів заступник голови Турківської райдержадміністрації Володимир Баган.

Тим часом турківчани продовжують охороняти храм, не впускаючи до нього отця Олексія Слободу. Конфлікт триває.

http://zaxid.net/news/showNews.do


Офіційний коментар єпископа Львівського і Галицького Філарета

Протягом вересня місяця цього року у місті Турка відбувались події пов’язані з підготовкою захоплення Свято-Покровського храму Української Православної Церкви. Зокрема, певні особи, які назвалися активістами ініціювали 7 вересня збори «православної громади міста», на яких, попри протести парафіян Свято-Покровського храму, було прийнято рішення про голосування щодо переходу храму під юрисдикцію УПЦ КП.

Саме голосування проходило 14 вересня, у неділю під час Богослужіння. Проте парафіяни, які є постійними прихожанами церкви, відмовились голосувати та прогнали заколотників з подвір’я храму. Ясна річ, що голосування, в якому брали участь прості прохожі, привело до результату, який і очікували так звані активісти.

Критичної точки події досягли 28 вересня, коли невідомі агресивні чоловіки на чолі з тими ж ініціаторами не впустили священика та вірних до храму. Вранці замки від дверей були заблоковані а ворота замотані ланцюгами. Сама ж церква була взята в кільце особами, які ніколи не були парафіянами храму. Під час штовханини священику Турківського благочиння пляшкою було розбито носа.

Викликає обурення той факт, що всі ці протиправні дії відбувалися під наглядом міліції, яка захищала злочинців, а законних власників храму відтісняла, допомагаючи цим самим заколотникам.

Попри всі звернення Керуючого єпархією в районну адміністрацію та силові структури з попередженнями, що у місті назріває релігійний конфлікт, жодного запобіжного заходу з їхнього боку вжито не було. Більше того, навіть після вчинення даного злочину і Обласна адміністрація, і Обласна прокуратура, і Обласне управління МВС запевнили Керуючого єпископа, що приймуть міри щодо захисту прав віруючих, але в результаті проігнорували інтереси вірян.

5 жовтня, Правлячий архієрей приїхав до міста Турки звершити Божественну літургію, але зустрів опір все тих же заколотників. Під час спілкування з усіма сторонами конфлікту, єпископ отримав агресивну відмову на пропозицію йти на діалог та не розпалювати ворожнечі поміж жителів одного міста, що може бути використане зовнішнім агресором, виправдовуючи свої дії на Сході.

Парафіяни Свято-Покровського храму, на сьогоднішній день знаходяться під жорстким тиском з боку злочинців, та регулярно отримують в свій бік погрози із застереженням не виявляти своїх прав на сповідування віри чи приналежність до юрисдикції УПЦ. Проте, на даний момент парафіяни зібрали вже майже 500 підписів турківчан, які не мають наміру переходити в яку небудь юрисдикцію і залишаються вірними Української Православної Церкви.

На сьогоднішній день, у Свято-Покровському храмі звершуються Богослужіння священиком УПЦ КП.

Виникає лише кілька запитань: яким силам сьогодні потрібні конфлікти на релігійному ґрунті у Західній Україні, себто чи не отримали накази т.зв. активісти від тих політичних сил, яким потрібно проілюструвати складені міфи про бандерівців та їх агресивні дії щодо православних галичан. А ще, хотілося б запитати в Євросоюзі, як в цивілізованому світі захищаються інтереси віруючих і чи за таке європейське майбутнє стояв Майдан? Таким чином, знову ми стаємо свідками, як політики, через своїх замовних активістів, начебто патріотів, надалі провокують конфлікти серед звичайних українців. Хотілося б нагадати цим провокаторам, яким байдужий чужий біль, що за ті копійки, за які вони так активно проявляють свій героїзм, на Божому Суді відкупитися не вдасться.

www.upc.lviv.ua

width='420' height='376'





Теги:  церковний конфлікт

Схожі матеріали :

Оцінка--> 
Категорія: Новини | Переглядів: 7232 | Додав: Admin | Теги: церковний конфлікт | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 8
-1
8 Victor   (14.04.2015 08:49)
Г-н «Искатель» от скуки ищет лохов для соучастия в его паранойе, ради распространения психической эпидемии.

0
6 Admin   (12.04.2015 19:49)
Уважаемый , г-н Искатель ! Как-то уж очень раздражительно Вы реагируете на слово Кремль (нетипично для россиянина). Это же один из символов Вашего государства. smile

В приведенной Вами цитате автор всего лишь  заметил , что события на востоке Украины и "неравнодушие" Кремля к этим событиям стали катализатором церковного конфликта. Без сомнения , Вы знаете массу примеров из истории человечества , когда историческое событие ,  напрямую не связанное с другим событием, все же , коссвенно становилось катализатором или одним из поводов для последнего. Далее в приведенной Вами цитате автор раскрывает истинные причины конфликта , о которых Вы почему-то не упоминаете в своем гневном комментарии.

Цитата
Для Вас Кремль во всём виноват


В тексте статьи нет определенного утверждения в том , что он виноват в этом конкретном конфликте (почитайте внимательно). deal

Вы почему-то все обвинения примеряете на себя. Наверно , на подсознательном уровне Вы понимаете , что это правда, но почему-то боитесь даже себе признаться в этом .

Цитата
Начните с Рады,члены которой имеют гражданства США,Германии и т п. и постоянно упоминают о "наших Западных друзьях",которые спят и видят,как окончательно задушить Украину...


Ваши депутаты Государственной Думы тоже далеко не ангелы , и высказываются в том же стиле с точностью до наоборот. Почему-то во всех  своих проблемах обвиняют "проклятых америкосов". Интересно послушать Владимира Вольфовича... Колоритный мужик...

Цитата
Ответьте мне,кто из Вас ,умеющий анализировать и мыслить черпает информацию из других источников,а не из продажных проамериканских СМИ?или есть в этом сомнения?мож ссылок дать на англоязычные сайты,где блогеры в открытую осуждают америку за деспотизм во всем мире,стравливание братских народов,диктатуру доллара и пятую колонну во власти государства(и украинском,и российском).
Или будете кричать,дескать,параноидальная шизофрения посетила меня?!ну да,ведь так проще...быть бараном


Начну с самого конца. Бараном , действительно, быть проще. Барану не нужно думать. За него думают другие. Барана можно ежедневно кормить нужной информацией в удобоперевариваемом виде. Барана не может посетить параноидальная шизофрения - он , по умолчанию,  с ней живет.

По поводу умения анализировать признаюсь Вам , что регулярно смотрю программы российских TV-проповедников Киселева, Соловьева и иже с ними , просматриваю блоги и сайты разной тематики (в т.ч. Русская весна , Информагентство Новороссия и др) , общаюсь с россиянами в открытых видеочатах , поэтому могу и вам ссылок накидать. Благодаря тому , что имею определенный жизненный опыт и элементарную способность мыслить , какого-либо вреда  моей психике такая пропаганда не наносит ( как , к слову, и пропаганда некоторых украинских СМИ). Именно анализ разносторонней информации дает возможность сделать правильные выводы. Иногда , даже на этом сайте, мне достается за то , что имею собственное мнение , отличное от большинства. Попробуйте откинуть пропагандистские штампы , которыми Вы тут разбрасываетесь, почитайте , подумайте и сделайте выводы.

Хочется понять откуда возникла такая неприязнь между народами. Как же нужно ненавидеть "братский" народ , чтобы в ХХІ веке поверить в распятых младенцев и прочий бред , который 24 часа в сутки выливает росTV на головы бедных россиян ? Кто же выключил некоторым россиянам "мыслительные аппараты" ? Кто же так настойчиво стремится сделать их баранами ? Справедливости ради, нужно сказать - в чем-то он преуспел. Жаль... sad

0
7 Admin   (13.04.2015 23:38)
Это Вы к чему здесь...? О каких протоколах речь ?

3
5 Victor   (14.10.2014 17:48)
Так, пане Ємеля, я дійсно думав зробити іконостас для турківського храму. Ще навіть не почали зводити куполи, як я запропонував священику Олексі почати підготовку для іконостасу. Я тоді працював майстром і у нас була бригада різьблярів. Іконостас запропонував робити «на Боже», потихеньку. Це було перед міською ратушею. «Добродій» Олекса запропонував сісти на лавку й поговорити на тему іконостасу, який повинен був бути «на всі гори», адже за його задумами одна колона іконостасу повинна була бути по діаметру з бочку, при тому всьому, що сам іконостас по ширині займає кілька метрів, а колон повинно було бути 8. Після півгодинної розмови розійшлися. Через місяць служка Божий почав розносити по Турці плітки, що Саварин зажадав від попа за іконостас 28 тис. долярів. Це було купа років тому. І ось, як бачимо, докотившись до МП, сума зросла до 100 000. Сам факт попівської брехні я неодноразово озвучував перед народом при Олексі. Той мовчав, бо не мав що відповісти. Так, я можу зробити іконостас і в 200 000 тис. долярів і для цього в мене вистачає як знань, так і майстерності, а ось в Олекси забракло знань, розуму та совісті, аби за суму, в десять раз більшу, яка була каналізована до його кишені, вибудувати Церкву Христову і він обмежився лишень влаштуванням земного раю для своєї сімї, проголошуючи свої дві вічні аксіоми: «Пане Вікторе, запам’ятайте, є тільки дві професії на світі, які тримають людину за горло – це священик і лікар»: ну, звісно, ще й брехач. Коли священик з доктором тримає за горло, брехач тримає за мозок, а особливо таких любителів жити на дурняк, як Ємеля.

-1
3 Емеля   (14.10.2014 10:55)
Виктор Саварин намеревался вырезать для Покровского храма грандиозный иконостас из дерева, но при этом «друзья» заломили из церковной казны такую кругленькую сумму (она, кстати, известна, а большинству небогатых жителей Турки такие деньги даже не снились), что настоятель отец Алексий Слобода от их услуг наотрез отказался. Ставить иконостас за 100.000 $ (сто тысяч долларов США), в то время когда все люди живут очень бедно, было бы не просто роскошью, но и непростительным безумием! Тем более, что и денег таких не было. В итоге, в храме оставили иконостас из кирпича.

Правда, в лице Саварина и Павлыка с тех пор отец Алексий, как видно, получил личных недоброжелателей. Священнику стали мстить. Отсюда и вся эта ложь и гнусная грязь, которую на сайте Турки резчик иконостасов выливает теперь на настоятеля и его прихожан. http://rusvesna.su/recent_opinions/1413234609

0
4 Lokotosh_Yurij   (14.10.2014 17:18)
Шановний,ви напевне герой kaцaпcькoї казки "Емеля-дурачок",пишете нісенітницю, і близько не знаєте того що тут відбувається!
Якщо ви і надалі будете писати єресь з кaцaпcьких сайтів,то пряма вам дорога в пожиттєвий бан на сайті

-1
2 bek   (07.10.2014 00:57)

1
1 Victor   (06.10.2014 22:00)
Читаючи московську брехню, бойки в черговий раз можуть переконатися в тому, які технології використовує Кремль, аби підірвати цілісність Української Церкви та держави. Тим, хто був присутній на так званому «захопленні» храму, й підтримував «російські лапті», мало б стати соромно за те, в що вони вляпалися. Жодного слова про хамство священика, ніякого переживання за релігійну свідомість пастви полонену церковним правом 1500 літньої давності (повний абсурд, це як би ми нині керувалися державними законами Костянтина Великого, Юстиніана, чи князя Володимира) – це не головне. Головне – створити конфлікт, пересварити громаду, шантажем та погрозами навіяти страх, паралізувати розсудок – саме таке канонічне православ’я нав’язує нам Третій Рим через своїх служителів. Священики тицяють людям в очі церковними документами, де на печатці написано: «Українська Православна Церква» й доводять, що вони до Московської Патріархії не мають ніякого відношення. Шановні панотці, ви або маєте людей за «баранів», або ж такими самі являєтеся. Беремо приклад: Хто єпископ священика Олексія? Єпископ Філарет. Хто митрополит єпископа Філарета? Митрополит Онуфрій. Хто Патріарх митрополита Онуфрія? Патріарх Московський Кирило. То яка ви УПЦ, коли ви над вами тяжіє «благословення» Кирила, в Церкві котрого керує Путін? (Дивімося герб РФ, на якому зображений двоголовий орел – символ альянсу двох влад, а точніше цезарепапізм). УПЦ без МП, або КП, це віртуальна церква, якою можуть маніпулювати як МП так і КП. Такої церкви немає в природі. А тепер «включаємо» логіку. Увага! Віруючі УПЦ захопили храм УПЦ. Віруючі УПЦ сепаратисти, бо вони відділили УПЦ від УПЦ. Чому конфлікт в УПЦ так зачепив МП?

Хлопці в рясах, бородаті й поголені, гривасті й з гумінцем, УПЦ, УПЦ КП, УПЦ МП – у вас в кожного на столі стоїть Канонічне право, яке ви не в силах виконати, як і жиди своє в свій старозавітний час. Загляньте трохи в Євангеліє й з його висоти подивіться на свою метушню довкола людського закону й не перетворюйте Новий Заповіт в Старий і не розпинайте Христа в собі і в людях своїм безумством. Не бійтеся в Церкві думати, бо люди починають сумніватися як у вашій церковності, так і в вашій «канонічності».

Ім'я *:
Email:
ВВ-коди       Завантаження зображень Зp

Правила спілкування на сайті
Всі смайли
Код *:
Якщо погано видно код безпеки , натисніть на нього. Він обновиться.